یادداشت بهاره رهنما برای تولد محمد خاتمی


بهاره رهنما بازیگر و نویسنده در یادداشتی به مناسبت سالروز تولد سید محمد خاتمی نوشت: خدا را شکر می کنم که مردی را در سرزمینم آفرید که به ما یاد داد تا بیشتر بیان داشت و گفت وگو کنیم تا زد و خورد، بیشتر صبر کنیم تا تحمل و فرق میان این دو واژه را به ما خوب یاد داد.

بهاره رهنما بازيگر و نويسنده در يادداشتي به مناسبت سالروز تولد سيد محمد خاتمي نوشت: خدا را شكر مي كنم كه مردي را در سرزمينم آفريد كه به ما ياد داد تا بيشتر بیان داشت و گفت وگو كنيم تا زد و خورد، بيشتر صبر كنيم تا تحمل و فرق ميان اين دو واژه را به ما خوب ياد داد.

بهاره رهنما يادداشتي با عنوان «امروز عبايت چه رنگي است» به مناسبت سالروز تولد سيدمحمد خاتمي نوشته است.
متن كامل اين يادداشت را در ادامه مي‌خوانيد:
روز تولد براي من يادآور داشتن نعمت هايي است كه خداوند به من بخشيده، روز تولد خودم براي اينكه به دنيا آمدم تا اين همه را تجربه كنم خدا را شكر مي كنم و روز تولد عزيزانم و آدم هايي كه برايم مهم و تاثيرگذارند، خداوند را بابت به وجود آوردن آنها شكر مي كنم.بابت چيزهاي خوبي كه اثرات وجودي آنها بر زندگي من و لابد كساني است كه دوست شان دارم: آقاي خاتمي دو سه سالي است كه روز تولد شما آنقدر برايم يمن و قدم دارد كه هميشه سر كار بوده ام، بگذريم از اينكه براي آدم معتاد به كاري مثل من اين چيز عجيبي نيست، ولي مهم اين است كه سر كارهايي بوده ام كه دوست شان داشته ام، البته هيچ تعجب نكنيد اگر آنلاين و لحظه به لحظه از حضور بچه ها و دوستان خبر و اخبارنگارم كنار شما اطلاع داشته ام آنقدر كه پنج دقيقه به پنج دقيقه با آقاي خليلي، به مرتضي، به عسل، به نيلوفر لاري پور و هر كه مي دانستم آنجاست، زنگ مي زدم و مي پرسيدم: «امروز عبايش شكلاتي بود؟»، «انگشتر فيروزه دستش بود؟»، «چه گفت؟»، «خوشحال بود؟ اميدوار بود؟ مثل هميشه لبخند مي زد؟»
و... آنقدر كه ديگر بچه ها را كلافه مي كنم كه «اي بابا خودت مي آمدي.»امسال هم نمي توانم بيايم، اما شك ندارم كه لبخندتان لااقل از دو سه سال گذشته پررنگ تر است و مثل هميشه گذر زمان را در چهره تان با اين لبخند جادويي بي اثر كرده ايد.سواي هر منش و تفكر سياسي من يك سمپات بالقوه و سرسپرده به شخص شما هستم اما، اگر بخواهم معقول تر دلايل خوشحالي ام را براي تولدتان ذكر كنم بايد بگويم خدا را شكر مي كنم كه مردي را در سرزمينم آفريد كه به ما ياد داد تا بيشتر بیان داشت و گفت وگو كنيم تا زد و خورد، بيشتر صبر كنيم تا تحمل و فرق ميان اين دو واژه را به ما خوب ياد داد.خدا را شكر مي كنم كه در تمام عمرم لااقل يك دولتمرد ديدم كه در جمع كثيري از جوانان و سرسپرده هايش به اشتباهات دولتش و همراهانش اعتراف كرد چه كوچك و به زعم بعضي بزرگ و عظیم. خدا را شكر مي كنم كه در تمام دنيا آقاي خاتمي به عنوان رييس جمهور كشوري كه مردمانش را به صلح و دوستي مي شناسند، منش، رفتار و حتي سبك لباس پوشيدنش با اينها همخواني داشت و ما به آن باليديم.خدا را شكر مي كنم كه آنقدر تواضع از آقاي خاتمي ياد گرفتم كه اگر روزي در چنين جايگاهي قرار داشتم در جواب براي دعوت به هر اتفاق فرهنگي لااقل يك تلفن يا دو خط دستخط براي صاحب اثر را از او دريغ نكنم. بماند كه براي تئاتر آخرم گفته بوديد، سفريد و به گمانم بهانه بود، اما خدا را شكر مي كنم كه اين را هم از شما ياد گرفتم كه به خاطر نه گفتن آدم ها زود قضاوت شان نكنيد.تولدتان مبارك. اگرچه امسال هم توفيق حضور ندارم ولي من هم خوشحال تر از دو سه سال گذشته ام و محكم تر مي گويم «خدا شما را حالاحالاها براي ما جوانان و نيمه جوانان ايراني حفظ كند.»

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 24 مهر 1392